Parasta KiVa-julistetta äänestettiin Educassa

Educassa 2024 KiVa Koulu esitteli julisteideoitaan ja pyysi äänestämään parasta julistetta.
Äänestykseen saivat osallistua kaikki messukävijät.

Paras juliste sai 153 ääntä – se oli yli 26% kaikista äänistä. Juliste on kuvassa alla numerolla 1. Julisteen selkeä sanoma miellytti useita äänestäneitä henkilöitä.

Toisesta sijasta käytiin kova kamppailu. Sekä julisteet numero 3 ja 6 saivat kumpikin lähes 100 ääntä.

Kiitämme kaikkia äänestäjiä. Nyt on mielipiteet kuultu, ja jatkamme julisteiden työstämistä valmiiksi. Julisteet tulevat myyntiin KiVa Koulun verkkokauppaan KiVaShopiin.

Yllätysarvontaan osallistuneiden ja yhteystietonsa jättäneiden äänestäjien kesken on arvottu kolme KiVa-tuotepakettia. Onnittelut Sarille Kotkaan, Lotalle Espooseen ja Millalle Hämeenlinnaan!

KiVa-julisteideoita KiVa-affischidéer