KiVa Shop

KiVa Koulu -materiaalia KiVa Shopista!

KiVa-toimenpideohjelmaan liittyvää laadukasta materiaalia on tilattavissa KiVa Shopista. Voit tilata materiaalia, jota voitte koulussa hyödyntää netistä löytyvän sähköisen materiaalin lisäksi. Esimerkiksi painetut Opettajan oppaat ovat myynnissä edullisesti KiVa-kouluille.

Onko kiusaamisen vastaisen toiminnan koulussa tarpeen näkyä monipuolisemmin? Julisteet ja välituntivalvojan liivit ovat yksi ratkaisu. Runsas t-paitavalikoimamme voi antaa ilmettä koulupäivään: sopivat paidat esimerkiksi KiVa-tiimin jäsenille tai opettajille nostaa kiusaamiseen puuttumisen näkyväksi jokaiselle toimijalle koulussa.

Kun tiedotatte oppilaidenne vanhemmille KiVa Koulu -ohjelmasta koulussanne, voitte hyödyntää painettuja Vanhempien oppaita. Muistathan, että KiVa Shopissa oppaita on myytävänä.

Yhteistilaus kunnassa on järkevä vaihtoehto, jos tilaus jää euromääräisesti pieneksi. Tutustu tuotteisiin ja toimitusehtoihin verkkokaupassamme!

KiVa Shop